لوگو
آر اس اس English
نقشه سایت
/img/NoImage.jpg 1392/03/13
استراتژی دفتر روابط عمومی شرکت با رمز 1414

 

استراتژی دفتر روابط عمومی شرکت با رمز 1414

رمز 1396 در چشم انداز شرکت هنگامی که به سرمایه گذاری اجتماعی و اعتماد سازی میرسد در شمارگان 1414نمود می یابد. توسعه ارتباطات الکترونیک، دورکاری، توسعه روابط عمومی تجاری، بررسی انتظارات همه ذینفعان به گونه ای که به کاهش شکایت منتهی گردد، توسعه آموزش های همگانی بر اساس انتظار و نیازهای مردم، معرفی توانمندی ها، انتظارات و دستاوردهای فنی و مدیریتی شرکت، پیگیری و رسیدگی به درخواست های مردمی، توسعه ارتباط با شرکت های هم وزن پیشرو و انتقال تجارب اینگونه سازمان ها، بررسی همه فرآیند های خدمات مشترکین و پیشنهاد کوتاه کردن و ساده سازی فرآیندها، توسعه سیستماتیک ارتباط رسانه ای، توسعه مطالبات و مطالعات فرهنگی شرکت، بررسی نگاه های تخصصی درون سازمانی و توسعه تعلقات سازمانی، بررسی، پیش بینی و پیشگیری بحران و نهایتا برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها از کلیدهای این برنامه راهبردی است و محوریت آن در چهار فرایند بررسی انتظارات همه مخاطبان، روابط عمومی الکترنیک، مطالعات اجتماعی و فعالیت های رسانه ای جمع بندی خواهد شد. قرار است شرکت در زمینه های یاد شده طی اجرای برنامه راهبردی پنج ساله، در بین شرکت های توزیع کشور، نهادها و سازمان های هم وزن استان در جایگاه نخست قرار گیرد و دفتر روابط عمومی در مجموع 1400 امتیاز برای شرکت در 14 بخش به دست آورد.

 

فضل اله وطنخواه

دفتر روابط عمومی

 

 

منبع:
نویسنده:
تعداد بازدید: 5
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
كليه حقوق سايت متعلق به شركت  توزيع  برق شهرستان اصفهان مي باشد
Powered by DorsaPortal