لوگو
آر اس اس English
نقشه سایت
/img/NoImage.jpg 1392/02/23
کیفیت خدمت رسانی به مشترکین و متقاضیان:کاهش 40 درصدی گلایه های مردمی در سال 91

 

از آغاز سال 91 تا پایان این سال 102 مورد گلایه ی مردمی در دفتر روابط عمومی ثبت،ارجاع و توسط معاونت ها و مدیریت های ستادی و اجرایی رسیدگی و پاسخ داده شده است.

عبداله رنجبر مسئول رسیدگی به شکایات شرکت در این باره گفت: متوسط زمان پاسخگویی نسبت به سال پیشین رضایت بخش و آنچه مهم است این است که 40 درصد گلایه های مردمی در سال 91 نسبت به سال 90 کاهش یافته است.

این درحالی است که مشکلات نقدینگی در سال 91 بیشتر و ثبت درخواست های مردمی نیز دقیق تر بوده است .

 

منبع:
نویسنده:
تعداد بازدید: 5
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
كليه حقوق سايت متعلق به شركت  توزيع  برق شهرستان اصفهان مي باشد
Powered by DorsaPortal