لوگو
آر اس اس English
نقشه سایت
دومين دوره مميزي و ارزيابي پايان يافت  شركت توزيع برق شهرستان اصفهان در بسياري از بخش ها الگو است 1393/07/07
دومين دوره مميزي و ارزيابي پايان يافت شركت توزيع برق شهرستان اصفهان در بسياري از بخش ها الگو است

دومين دوره مميزي استانداردها و دستورالعمل هاي ابلاغي وزارت نيرو و توانير در بخش فني در شركت توزيع برق شهرستان اصفهان به مدت دو روزاز 5 مهرماه با حضورمدير كل دفترفناوري اطلاعات و آمار شركت توانير،مدير عامل شركت توزيع برق اصفهان و 10 نفر از ارزيابان شركت توزيع برق شيراز برگزار شد .

در مراسم اختتاميه مميزي مهندس رجبي مدير كل دفترفناوري اطلاعات و آمار شركت توانير هدف از مميزي شركت ها را تبادل تجربيات عنوان كرد وگفت :تطبيق عملكرد واحدهاي مختلف شركت با آيين نامه ها و دستورالعمل ها توانير قابل توجه است و بررسي نقاط قابل بهبود فرايندها بايد مشخص ودر جهت رفع آن تلاش شود و نقاط قوت آن نيز براي ديگر شركت هاي توزيع به صورت الگو و يك ساختار و چارچوب ارزشمندمورد توجه قرار گيرد.

وي در ادامه افزود :به حمد اله ما در صنعت برق مشكل خاصي نداريم و وزير نيرو نيز به اين قضيه اذعان داشته اما بايد به عنوان يك صنعت زير بناييي بتوانيم بهترين خدمات را به مردم ارائه دهيم ودر اين راستا بايد به دنبال افزايش كيفي نيروهاي انساني بوده تا با برنامه ريزي و آموزش هاي پيشرفته جايگاه اين شركت را بيش از پيش ارتقا دهيم.

وي ايجاد خانه فرهنگ مديريت مصرف برق را براي فرهنگ سازي از مهد كودك تا دانشگاه و براي تمام اقشار جامعه مناسب ارزيابي كرد وگفت :با برگزاري دوره هاي مختلف آموزشي براي مهد كودك ها ،مدارس و دانشجويان در جهت توانمند سازي و نهادينه شدن فرهنگ مديريت انرژي گام هاي اساسي برداشته شده است و بستر مطالعاتي مناسب براي پژوهشگران ونيروهاي توانمند مردم اصفهان ايجاد شده است.

اين مقام مسئول تصريح كرد:نتايج اين بررسي ها و كليه اطلاعات آن به دبيرخانه مميزي ارسال مي گردد و نتيجه نهايي به مديرعامل شركت ارائه خواهد شد و همچنين اگر اشكالي در دستور العمل ها و ابلاغيه ها از طرف ارزيابان مد نظر قرار گرفت بازگو شد تا در اولين فرصت مورد توجه و ارزيابي قرار گيرد.

وي خاطر نشان كرد :شركت توزيع برق اصفهان در بسياري از فرايندها الگو بوده است كه به طور قطع ديگر شركت هاي توزيع به دنبال پياده سازي سامانه هاي خدمت رسان اين شركت درون مجموعه ها ي خود خواهند بود اما بايد به اين نكته مهم نيز توجه شود كه براي حركت هاي جديد در اين شركت بايد خرد جمعي به كار گرفته شود و ناشناخته ها را بايد شناخت .

مهندس رجبي روند تسهيل وتسريع خدمت رساني به مردم از طريق سامانه سميع را بسيار مناسب عنوان كرد و اظهار داشت :ارائه خدمات غير حضوري به مردم موجب كاهش هدر رفت انرژي و سرعت در انجام كارهاي مردم مي شود كه اين مهم به طور قطع رضايتمندي مشتركين و متقاضيان را ايجاد مي كند و اين سامانه با شماره 38121 توانسته پاسخگوي مناسبي براي فروش و خدمات پس از فروش از جمله خريد انشعاب جديد ،اعلام خاموشي ها ،جابجايي كنتور،جمع آوري دايم و موقت انشعاب ،رفع حريم تاسيسات وديگر موارد خدمت رساني باشد .

درادامه اين جلسه ارزيابان شركت توانير از خدمات شركت توزيع برق اصفهان تقدير نمودند و به ارائه يپيشنهاداتي از جمله يكپارچه نمودن نرم افزار بهره برداري و pm و به كارگيري خط گرم براي خاموشي هاي فشار متوسط اشاره كردند. 6/7/93

منبع:
نویسنده:
تعداد بازدید: 12
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
كليه حقوق سايت متعلق به شركت  توزيع  برق شهرستان اصفهان مي باشد
Powered by DorsaPortal