لوگو
آر اس اس English
نقشه سایت
تسهیل وتسریع خدمت رسانی به مشترکین با سامانه ی سمیع 8121 (مکالمه به جای مراجعه ) 1392/11/28
تسهیل وتسریع خدمت رسانی به مشترکین با سامانه ی سمیع 8121 (مکالمه به جای مراجعه )

 

شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در سال های اخیر با پیاده سازی سامانه های گوناگون سعی در ارایه ی خدمات به صورت غیر حضوری و در نتیجه کاهش هدر رفت انرژی و هزینه برای همشهریان اصفهانی داشته است.

مهرداد جنتیان معاونت فروش و خدمات مشترکین گفت : سامانه ی سمیع با شماره ی چهار رقمی 8121 پاسخگوی خدمات فروش و پس از فروش مشترکین و متقاضیان از سال 91 تا کنون بوده است که در سال جاری  220456مورد تماس با این سامانه برقرار شده است که 108884 مورد ثبت درخواست و 111572 مورد نیز مشاوره های لازم انجام گرفته است و این بخشی از بازتاب خدمات غیر حضوری شرکت در حوزه ی معاونت فروش و خدمات مشترکین می باشد واز جنبه ی دیگر صرفه جویی 2 میلیارد و 510 میلیون ریال  سوخت و انرژی را در برداشته است .

وی در ادامه افزود: به لحاظ ایجاد این سامانه که برای اولین بار در ایران راه اندازی گردیده است موفق شده ایم تنها در بخش متقاضیان و درخواست کنندگان خدمات پس از فروش برق در سال جاری تعداد25858 درخواست ثبت نماییم که از مراجعه ضروری به شرکت و بانکها به شمار 77574 مرتبه پیشگیری شده است و این اقدامات با اطلاع رسانی هایی که از طریق پیامک 2000121 انجام گرفته، سرعت و کیفیت بهتری به ارائه ی خدمات و تکریم ارباب رجوع نموده است.

وی تصریح کرد: دیگر لازم نیست همشهریان اصفهانی برای پرداخت قبوض مصرفی خود به بانک ها مراجعه کنند بلکه در هر کجای شهر اصفهان که باشند با تماس با سامانه ی 1521 می توانند به صورت غیر حضوری پرداختی آسان و سریع داشته باشند و آمارها نشان داده که با توجه به راه اندازی این سامانه از سه ماه آخر سال گذشته 15 هزار پرداخت غیر حضوری از طریق این سامانه ضبط شده است بدون آنکه ترافیک مضاعفی را به شبکه ی بانکی تحمیل نماید به طور قطع راه اندازی این سامانه ها در کنار یکدیگر به تکمیل و تقویت یکدیگر می انجامد به طوری که پیامک های ارسال شده از طریق سامانه 2000121 شرکت، بیش از یک میلیون و 598 هزار پیامک بوده است که 88 درصد مربوط به قبوض مشترکین است که صدور قبض الکترونیک را خواستار شده و 11 درصد از پیامک ها مربوط به اعلام هزینه ی فروش انشعاب و خدمات پس از فروش بوده است .

معاون فروش و خدمات مشترکین اظهار داشت: اکنون پایگاه اینترنتی شرکت به نشانی www.eepdc.ir شامل 13 مورد خدمات الکترونیکی از جمله درخواست انشعاب برق، درخواست تغییر نام و ثبت شماره همراه جهت دریافت قبض به صورت پیام کوتاه را به مشترکین ارایه می کنند .

 

 

منبع:
نویسنده:
تعداد بازدید: 99
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
كليه حقوق سايت متعلق به شركت  توزيع  برق شهرستان اصفهان مي باشد
Powered by DorsaPortal