لوگو
آر اس اس English
نقشه سایت
مشترکین میهمانان شما هستند 1392/10/30
مشترکین میهمانان شما هستند
 

دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی دوره ی آموزشی ارتباطات مردمی  را  با حضور34 نفر از همکاران شرکت  در دی ماه سال جاری برگزار نمود .

 مشاورشغلی و مدرس این جلسه به اهمیت مشترکین و متقاضیان به عنوان میهمانان و افراد مورد احترام شرکت اشاره کرد و گفت : کارکنان در ابتدا باید یک دیدگاه روانشناسی بر روی مشترکین داشته باشند تا بر اساس آن، مشترک را راهنمایی کرده و حتی اگر کار مراجعه کننده حل نشده باشد  باید با رضایت از سازمان و مجموعه ی شما خارج گردند چرا که ایشان مبلغان سازمان شما هستند و نحوه ی رفتار و عمکلردتان ارزیابی کلی از سیستم را در ذهن مراجعه کننده ایجاد می نماید و به دیگران بازگو می کنند.

وی در ادامه افزود: 4 شرط اصلی به عنوان آداب صحیح برخورد با ارباب رجوع وجود دارد اول اینکه با رویی گشاده با او برخورد شود؛ سپس صبر و حوصله شرط دوم این نوع فرهنگ است ،سوم از زبان آنان وارد شوید به طوری که زبان افراد به 4 دسته ی منطقی ،احساسی ،گوشی و زبانی تقسیم می شود و بر اساس این تفاوت های شخصیتی با آنان هم زبان و هم کلام شوید. و در نهایت بتوانید اعتماد سازی لازم را برای مراجعه کننده ایجاد کنید و این اطمینان را به آنها بدهید که پیگیر فرایند کاری آنها بوده و هستید و این سعی را داشته باشید که جواب منطقی و قانونی به مشترک بدهید چرا که در غیر این صورت سستی در روند کاری خود داشته اید و این مغایر با تعهدات شما می باشد .

وی به چندین سبک و تکنیک آرام سازی اشاره کرد و اجرای این موارد را در طول روز به عنوان یک فاکتور مناسب به منظور آرامش کارکنان در مواقعی که با مشترکین ناراضی یا عصبانی روبرو می شوند عنوان نمود.

منبع:
نویسنده:
تعداد بازدید: 9
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
كليه حقوق سايت متعلق به شركت  توزيع  برق شهرستان اصفهان مي باشد
Powered by DorsaPortal