لوگو
آر اس اس English
نقشه سایت
 اقدامات شرکت توزیع برق شهرستان در جهت خواسته های مردم نظر سنجی از مشترکین و متقاضیان اصفهان 1392/07/30
اقدامات شرکت توزیع برق شهرستان در جهت خواسته های مردم نظر سنجی از مشترکین و متقاضیان اصفهان
 

شناخت افکارعمومی و ارتباط نزدیک با مردم اطلاعات وسیعی را در اختیار سازمان ها قرار می دهد که در تصیم گیری های کلان و در نتیجه بهره وری و عملکرد آنها مهم بوده و در کل رضایتمندی مردمی را برای آنها به ارمغان می آورد .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان  یکی از حلقه های گمشده در سازمانها عدم آگاهی سازمانها از خواسته ها و نظرات مردمی است که می تواند بستر مناسبی را برای مباحث پژوهشی و مطالعاتی ایجاد نماید که در این راستا شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در نظرسنجی که ازتعدادی از  مشترکین ومتقاضیان انجام داد به نکات اصلی و کلید ی و جمع آوری نظرات مردم پرداخت.

تعدادی از مشترکین به دنبال آموزش های مدیریت مصرف بودند که بتواند مشاوره های لازم و تخصصی را در گروههای مختلف صنایع ، موسسات ومشترکین  خانگی  دریافت نمایند و الگوهای اصلی و شاخص مصرف را آموزش ببینند و از طرف دیگر روش های کاهش مصرف براساس تعرفه های جدید از نظر آنها مهم تشخیص داده شد بعضی از مشترکین خواهان میزان تاثیرگزاری انرژی برق بر محیط زیست وزیست بوم شدند و همچنین چند نفر از مشترکین برق خانگی خواستاراطلاع رسانی خاموشی های بابرنامه از طریق صداو سیما و سایت شرکت توزیع گردیدند.

بعضی از مشترکین به دنبال علل واریز هزینه ها به سامانه هاو نحوه ی خدمات رسانی آن را جویا شدند  و در این راستا  شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان توانسته به بیش از 85 درصد ازخواسته های مشترکین ومتقاضیان تا به امروز پاسخ مثبت دهد به طوری که با برپایی خانه فرهنگ مدیریت مصرف برق به مدت 5 سال هم افزایی اطلاعات و توانمندی هاو  به منظور تامین نظر کلیه ی ذی نفعان از جمله مشترکین صنعت برق ،شرکت های ارائه دهنده خدمات انرژی به عنوان همراهان صنعت برق ،تامین کنندگان و تولید کنندگان تجهیزات پربازده و کم مصرف و کلیه افرادی که حفظ منابع انرژی و تامین پایدار برق را به عهده دارند ،ایجاد و کلیه ی اطلاعات را در اختیار شهروندان اصفهانی قرارگرفته است   و همچنین سامانه ی سمیع با شماره ی 8121 آمادگی مشاوره و ارائه ی کلیه ی خدمات برق رسانی به مشترکین ومتقاضیان را از ساعت 7 صبح تا 21 شب برعهده دارد وبه منظور غیر حضوری شدن مراجعات هزینه ی انشعاب ها به صورت الکترونیکی پرداخت وفرایند درخواست ها به صورت سیستمی صورت می گیرد همچنین در خصوص اطلاع رسانی از خاموشی های با برنامه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اطلاع رسانی از طریق سایت شرکت و همچنین رسانه های گروهی توانسته در هزینه ها و نظم زندگی همشهریان اصفهانی موثر باشد.

 

 

منبع:
نویسنده:
تعداد بازدید: 22
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
كليه حقوق سايت متعلق به شركت  توزيع  برق شهرستان اصفهان مي باشد
Powered by DorsaPortal