لوگو
آر اس اس English
نقشه سایت
/img/NoImage.jpg 1392/03/22
30 شیوه و اقدام ارزشمند برای مشترکین مطرح و تشریح شد

 

30 شیوه و اقدام ارزشمند برای مشترکین مطرح و تشریح شد

شیوه های رسیدگی به شکایات در شرکت توزیع برق اصفهان برای دفتر مدیرکل رسیدگی به شکایات استانداری اصفهان تشریح شد.

فضل اله وطنخواه مشاور مدیرعامل و سرپرست دفتر روابط عمومی با اعلام این خبر گفت: این دیدار که در روز دوشنبه در دفتر مدیرکل بازرسی امور حقوقی ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری اصفهان، و با حضور معاون مدیر کل این نهاد فراهم شد 30 شیوه و اقدام ارزشمند و کاربردی برای مشترکین و تکریم ارباب رجوع مطرح و تشریح گردید.

وی در ادامه افزود: سامانه و مرکز سمیع مکالمه به جای مراجعه مرکز فوریتهای برق121 خانه فرهنگ مدیریت مصرف برق همراه با قرائت کنتورهای مشترکین دیماندی از اقدامات موثر در تکریم ارباب رجوع در برق اصفهان می باشد که در کشور کم نظیر است.

وی از مدیران و مسئولین استانداری درخواست نمود مراکز ارائه خدمات غیر حضوری شرکت توزیع برق اصفهان را بازدید و با فرایندها و فعالیت های آن ها آشنا گردند.

گفتنی است: این در خواست پذیرفته و قرار شد پس از انتخابات مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی امور حقوقی و رسیدگی به شکایات استانداری از شرکت بازدید و با دستاوردهای شرکت آشنا شوند.

 

منبع:
نویسنده:
تعداد بازدید: 8
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
كليه حقوق سايت متعلق به شركت  توزيع  برق شهرستان اصفهان مي باشد
Powered by DorsaPortal