سال 1397، حمايت از كالاي ايراني
راهنماي خدمات الكترونيك

متقاضيان و مشتركين گرامي،

شما ميتوانيد در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به پورتال خدمات الكترونيك سازمان به آدرس https://eservices.eepdc.ir/elec يا مراجعه به سايت شركت به آدرس https://www.eepdc.ir و مراجعه به منوي خدمات الكترونيك از 18 خدمت به صورت غيرحضوري استفاده نمائيد.

ليست خدمات به شرح ذيل مي باشد:

1.        مشاهده آخرين بدهي

 از طريق لينك مشاهده صورت حساب مي توانيد مبلغ آخرين بدهي مصرف انرژي خود را مشاهده و با استفاده از شناسه قبض و پرداخت نسبت به پرداخت بدهي از طريق يكي از روش هاي غير حضوري از قبيل: دستگاه خود پرداز، تلفن بانك، همراه بانك، اينترنت،pos (مربوط به بانك صادرات) اقدام نماييد.
 
توجه شود در صورتي كه آخرين بدهي شما كمتر از 1000 ريال باشد، شناسه پرداخت نمايش داده نمي شود.

2.       دريافت قبض برق از طريق پيامك

 از طريق لينك ثبت تلفن مي توانيد شماره همراه خود را وارد و يا ويرايش نماييد و از دوره بعدي شناسه قبض، شناسه پرداخت و مبلغ برق مصرفي خود را علاوه بر دريافت قبض به صورت كاغذي به صورت پيامك دريافت نماييد.

3.      مشاهده سوابق قبوض و پرداختي ها

 در اين قسمت سوابق اطلاعات تمامي قبوض (شامل اطلاعات سال، دوره، تاريخ مصرف، ميزان مصرف و مبلغ دوره و همچنين ليست پرداختي ها كه (شامل اطلاعات نوع پرداخت، نام بانك، تاريخ پرداخت و مبلغ پرداخت) مي باشد به همراه قابليت چاپ نمايش داده مي شود.

4.       رويت آخرين قبض با قابليت چاپ

 در اين قسمت شما تصويرآخرين قبض برق مصرفي خود را مشاهده مي نماييد.

5.      مشاهده نمودار هزينه مصرف

 در اين قسمت شما مي توانيد نمودار ميانگين مصرف ماهيانه خود را بر حسب كيلو وات ساعت در هر دوره و همچنين نمودار ميانگين هزينه برق مصرفي خود را در هر دوره مشاهده نماييد.

6.       تاريخچه عدم پرداخت صورت حساب

 در اين قسمت سوابق عدم پرداخت به موقع صورت حساب شما كه شامل اطلاعات (سال، دوره، مبلغ بدهي و تاريخ وصولي) مي باشد نمايش داده مي شود.

7.      مشاهده پيامك هاي ارسالي

 در اين قسمت اطلاعات تمامي پيامك هاي ارسال شده (شامل اطلاعات متن پيامك، تاريخ و ساعت ارسال پيامك ) مشاهده مي شود.


 8.      مشاهده سوابق خدمات

در اين قسمت مي توانيد سوابق خدمات ارائه شده (شامل موارد تغيير كد خانوار، تغيير كد شناسايي، تغيير مالك، تغيير قدرت، تغيير وضعيت، تغيير تعرفه، تغيير كنتور) را به همراه اطلاعات مرتبط مشاهده نماييد.

9.       اعلام پرداخت پس از موعد

در صورتي كه صورت حساب برق مصرفي خود را پس از مهلت مقرر پرداخت نموده يا اخطاريه عدم پرداخت بدهي دريافت كرده ايد مي توانيد در اين فرم اطلاعات آخرين بدهي را مشاهده نماييد و اطلاعات پرداخت صورت حساب خود را وارد نماييد.

10.     پرداخت الكترونيكي

در اين صفحه تمامي روش هاي ممكن براي پرداخت قبوض توضيح داده شده است.

11.     ثبت انشعاب جديد

در اين خدمت متقاضيان ميتوانند با ثبت درخواست انشعاب جديد يا افزايش/ادغام و كاهش/تفكيك انشعاب و ثبت مشخصات خود كد رهگيري دريافت كرده و پس از واريز مبلغ مراحل درخواست خود را به پيش برند.

12.    پيگيري درخواست

در اين خدمت متقاضيان ميتوانند از طريق وارد كردن يكي از موارد كد درخواست (كد رهگيري) و يا كد ملي خود و يا شماره اشتراك خود (براي متقاضياني كه مشترك شركت هستند) مراحل درخواست خود را پيگيري نمايند.

13.   خدمات پس از فروش

در اين خدمت مشتركين ميتوانند پس از درج رمز رايانه و يكي از مقادير شناسه قبض و يا شماره شناسايي و يا كد ملي خود ، درخواست هايي از قبيل تست كنتور ، نصب مجدد انشعاب ، اصلاح كابل سرويس و يا جابه جايي كنتور را ثبت نموده و كد رهگيري دريافت نمايند.

14.    درخواست افزايش / كاهش آمپر

در اين خدمت مشتركين ميتوانند پس از درج رمز رايانه و يكي از مقادير شناسه قبض و يا شماره شناسايي و يا كد ملي خود ، درخواست هايي افزايش و يا كاهش آمپر انشعاب خود را ثبت نموده و كد رهگيري دريافت نمايند.

15.   درخواست تغيير نام

در اين خدمت مشتركين ميتوانند پس از درج رمز رايانه و يكي از مقادير شناسه قبض و يا شماره شناسايي و يا كد ملي خود ، درخواست تغيير نام انشعاب خود را ثبت نموده و كد رهگيري دريافت نمايند.

16.    تغيير تعرفه / گزينه تعرفه

در اين خدمت مشتركين ميتوانند پس از درج رمز رايانه و يكي از مقادير شناسه قبض و يا شماره شناسايي و يا كد ملي خود ، درخواست تغيير تعرفه خود را ثبت نموده و كد رهگيري دريافت نمايند.

17.   برنامه خاموشي ها

در اين خدمت كليه مشتركين و متقاضيان ميتوانند پيش بيني برنامه خاموشي هاي با برنامه (ناشي از توسعه و نوسازي شبكه برق) را مشاهده نمايند. اين اطلاعات شامل زمان پيش بيني شروع خاموشي ، زمان پيش بيني پايان خاموشي ، نوع خاموشي ، آدرس ، زمان قطع واقعي ، زمان وصل واقعي ، وضعيت و مدت زمان خاموشي را ارائه مي نمايد.

 

18.   خدمات ويژه سازمان ها:

سازمانهايي در سطح شهرستان اصفهان كه داراي تعداد زيادي اشتراك برق مي باشند، مي توانند با هماهنگي دفتر فناوري اطلاعات و ارتباطات شركت (شماره تماس: 34121446) و دريافت نام كاربري و كلمه عبور اختصاصي، از خدماتي نظير: ليست هزينه صورتحساب انشعابات به تفكيك منطقه، ليست هزينه هاي پرداختي انشعابات، نمودارهاي هزينه و مصرف انشعابات و ...  استفاده نمايند.

 

تاریخ به روز رسانی:
1396/12/12
تعداد بازدید:
4566
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:9
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ارتباط با ما
آدرس: اصفهان، خيابان عباس آباد، جنب رستوران شهرزاد، شركت توزيع برق شهرستان اصفهان 
ساعات كار: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:15 لغايت 15:30 
كد پستي:  8134617131   
تلفنخانه: 2-32240680، 3-36613011 (031) 
نمابردبيرخانه: 32225832-031    
روابط عمومي:36623161-031  
نمابرروابط عمومي: 32240687-031     
شماره پيامك: 100000121
پست الكترونيك:  info@eepdc.ir
آمار بازدید
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به  شركت توزيع نيروي برق شهرستان اصفهان  ميباشد.

اندازه قلم:

Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه