شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان
۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۹ خرداد
/dorsapax//Data/Sub_0/File/Resize/6339_thum.jpg 1393/06/16
شركت توزيع برق شهرستان اصفهان با رضايتمندي 90 درصدي مشتركين از خدمات 121

 

مطالعه افكار عمومي و شناخت آن مي تواند به طور قطع در پيشرفت و ترقي سازمانها موثرباشد وسعي مي شود تا با دادن اطلاعات لازم و دقيق تصميم گيري هاي اساسي و اصولي در زمينه هاي مختلف سازماني صورت گيرد در اين راستا شركت توزيع برق شهرستان اصفهان با استفاده از سامانه حوادث و فوريت هاي برق(121) مواردي چون جمله افت ولتاژ،نوسانات برق ،قطع و وصل ، خاموشي و روشنايي معابر ،باز بودن درب پستهاي برق و ديگر مواردي را كه به مردم ارائه مي نمايد بررسي و پيگيري هاي لازم را به انجام مي رساند.

مهندس محمد علي اكبري مدير روابط عمومي شركت توزيع برق اصفهان در اين باره گفت : روزانه 10 مشترك به صورت تصادفي نظرسنجي مي گردند و چگونگي ارائه خدمات از طريق مركز فوريتهاي برق نيز بررسي مي شود و تا كنون بيش از 1000 مشترك ومتقاضي در اين خصوص نظرسنجي شده اند كه حدود 90 درصد رضايتمندي داشته اند .

وي درادامه افزود: در كنار بررسي هايي كه از مشتركين صورت مي گيرد تمام خاموشي هاي برنامه دار كه همه روزه از ساعت 11 صبح به بعد روي سايت شركت منتشر مي شود و مهمتر از همه اينكه نقاط مهم خاموشي 24 ساعت قبل به صدا و سيما منعكس خواهد شد.

وي تصريح كرد: اگر مشتركي در خصوص خدمات ارائه شده شكوائيه داشته باشد تماس مربوطه ايشان با واحد 121 بررسي و نيزتماس هايي كه احتمالاً از طريق بي سيم براي ارائه اين خدمات برقرار گرديده بازشنوايي و در صورت بروز مشكل واختلال در ارائه خدمت با افراد خاطي برخورد خواهد شد.

 

منبع:
نویسنده:
تعداد بازدید: 39
Powered by DorsaPortal